Często zadawane pytania (FAQ)

Na tej stronie znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat naszych pobytów.

1. Jak wybrać i zamówić pobyt?
2. O ile będzie pobyt droższy, jeżeli zamówię go za pośrednictwem Państwa systemu rezerwacyjnego?
3. W jaki sposób zapłacę za pobyt?
4. Można płacić kartą kredytową?
5. Można płacić bonami towarowymi?
6. Mogę zapłacić za pobyt wprost w hotelu?
7. Co stanie się, gdy zachoruję i nie będę mógł rozpocząć pobyt?
8. Jaka jest stawka za zmianę imienia uczestnika?
9. Gdzie znajduje się hotel, jak do niego dojadę?
10. Można parkować pod hotelem?
11. Można w wypadku wyżywienia śniadanie-kolacja wymienić kolację za obiad?
12. Można na miejscu poszerzyć pobyt o inne usługi uzdrowiska lub hotelu?
13. Można zabrać ze sobą na pobyt psa (lub kota)?
14. Co się stanie, jeżeli nie będę zadowolony z pobytu, ośrodka lub usług?

1. Jak wybrać i zamówić pobyt?
Do prostego wyszukiwania pobytu, zakwaterowania czy miejsca służy formularz wyszukiwania, zamieszczony w lewym górnym rogu.

Przy wyszukiwaniu mogą Państwo skorzystać z usług strony:

Porównanie pojedynczych pobytów
Porównaj pobyty w poszczególnych kategoriach produktów w różnych państwach.
Ranking popularności
Dowiedz się, co jest właśnie "in" - jakie ośrodki i miejsca są obecnie dla określonego typu pobytu popularne.
Interaktywna Mapa objektów
Wyświetl sobie hotele na mapie a zobacz swoje zakwaterowanie z lotu ptaka.
Lista pobytów
Wykorzystaj fitry wyszukiwarki i wyświetl sobie pobyty lub hotele wg. typu, rejonu, poziomu ceny i innych kryterii.
 
Jeżeli nie potrafią Państwo sami wybrać pobyt, nasi operatorzy chętnie doradzą Państwu pod numerem telefonu +48 32 728 1520. Więcej informacji o tym, jak zamówić pobyt można znaleźć tutaj.

2. O ile będzie pobyt droższy, jeżeli zamówię go za pośrednictwem Państwa systemu rezerwacyjnego?
Nie będzie droższy, ponieważ ceny naszych pobytów są takie same lub niższe w porównaniu z cenami samych ośrodków.

3. W jaki sposób zapłacę za pobyt?
Pobyt można opłacić poprzez włożenie pieniędzy wprost na nasze konto lub za pośrednictwem przelewu bankowego. Szczegóły dotyczące opłaty wyśle Państwu nasz operator po potwierdzeniu przez Państwa zainteresowania zobowiązującą rezerwacją. Więcej informacji dotyczących sposobów opłaty znajdą Państwo tutaj.

4. Można płacić kartą kredytową?
Tak, ta usługa jest dostępna na żądanie.

5. Można płacić bonami towarowymi?
Nie jest możliwe płacić bonami firm Accor, Sodexho i Checque Dejeuner.
 
6. Mogę zapłacić za pobyt wprost w hotelu?
Nie jest to możliwe, ponieważ na podstawie Państwa opłaty wysyłamy Państwu Voucher, który uprawnia Państwo do wykorzystania zamówionych usług.

7. Co stanie się, gdy zachoruję i nie będę mógł rozpocząć pobyt?
W przypadku komplikacji zdrowotnych opłata storno jest obliczana ryczałtem, jego wysokość jest podana w Warunkach Handlowych.

8. Jaka jest stawka za zmianę imienia uczestnika?
Zmiana imienia uczestnika jest darmowa.

9. Gdzie znajduje się hotel, jak do niego dojadę?
By wyświetlić ośrodek na mapie wystarczy w prawej części strony przy konkretnym ośrodku kliknąć w "Na mapie" lub "Dojazd" (patrz obrazek w lewo).

10. Można parkować pod hotelem?
To jest zależne od konkretnego hotelu. Bliższe informacje poda Państwu na zapytanie operator, który skontaktuje się z Państwem.
 
11. Można w wypadku wyżywienia śniadanie-kolacja wymienić kolację za obiad?
To sprawa indywidualna w pojedynczych ośrodkach. W razie takiego żądania, prosimy o uściślenie z operatorem, który zajmuje się Państwa zamówieniem.

12. Można na miejscu poszerzyć pobyt o inne usługi uzdrowiska lub hotelu?
Oczywiście, pracownicy ośrodka chętnie pomogą Państwu i według aktualnych możliwości mogą Państwo dokupić usługi na miejscu.

13. Można zabrać ze sobą na pobyt psa (lub kota)?
Niektóre ośrodki umożliwiają pobyt ze zwierzęciem. Szczegóły poda Państwu operator, który zajmuje się Państwa zamówieniem.

14. Co się stanie, jeżeli nie będę zadowolony z pobytu, ośrodka lub usług?
W ramach postępowania reklamacyjnego należy wprost na miejscu spisać protokół reklamacyjny z przedstawicielem hotelu lub uzdrowiska i wysłać nam kopię. Jeżeli reklamacja będzie uprawniona, zwrócimy Państwu sumę za reklamowane usługi. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w warunkach handlowych.

Jeżeli nie znaleźli tu Państwo szukanych informacji, proszę się skontaktować z naszym call centrum pod numerem tel.  +48 32 728 1520 lub wysłać nam swoje zapytanie.
 
+48 32 728 1520

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy